Ajutor! Despre ce este vorba in jocul acesta?
Pentru a invata lucrurile de baza in joc, trebuie sa urmezi primele misiuni (selectează iconița cu "!" de langa avatar) sau sa lecturezi Ghidul începătorului!
Am capturat un sector, dar pietrele de hotar nu au dispărut.
Pietrele de hotar rămân, dar își schimba culoarea din momentul in care ai cucerit acel teritoriu, pentru a-ți arata ca iți aparține.
Am demolat depozitul si acum întregul sector este gol!
Ai putea crede ca este un virus, dar nu este așa.
Te rugam sa ții minte ca pentru a captura un sector trebuie sa construiești un depozit pe el, astfel devine logic ca daca îl demolezi, renunți la acel sector si la tot ce a fost construit pe el.
Am eliberat un sector, dar nu am primit nici o licența de construire!
Licențele de construire se trimit printr-un mail despre “prada”, adică le vei primi printr-un mesaj in joc si trebuie sa le accepți înainte sa iți fie creditate. Vor apărea in meniul Stea.
Am tăiat toți copacii, dar nu pot construi nimic pe acel teritoriu. Este un virus?
Nu, nu este vorba despre un virus, dar datorita faptului ca lemnul este deosebit de important in acest joc, vrem sa fim siguri ca nu ramai fără lemn, tăind prea mult.
Când pot începe sa fac negoț cu ceilalți jucători?
Pentru a face negoț ai nevoie sa construiești biroul de negoț, acesta fiind deblocat începând cu nivelul 17, împreuna cu canalul de negoț.
Care sunt prescurtările in chat?
Jucătorii noștii utilizează diferite prescurtări in chat, cele mai importante fiind listate mai jos:
• r = recrut
• b = arcaș
• j = jandarm
• al = arcas cu arc lung
• c = cavalerie
• s = soldat
• ls = lemn de stejar
• sls = scânduri din lemn de stejar
• monede = monede de aur
• lp = lemn de pin
• slp = scânduri din lemn de pin
Coloniștii continua sa lucreze si când nu sunt conectat?
Da, coloniștii continua sa lucreze fara tine atâta timp cat exista destul spațiu in depozite pentru materia prima, destul spațiu de locuit si depozitele nu sunt epuizate.
Contactează Echipa de suport
Te rugam sa contactezi Echipa de Suport si sa completezi formularul, apoi sa apeși Trimite. Un reprezentant iți va răspunde in termen de 48 de ore.
Contactează Echipa de Suport
Te rugam contactează Echipa de Suport, completează formularul si apasă trimite. Un reprezentant iți va răspunde in termen de 48 de ore.
Cum capturez un sector nou?
Poți captura un sector prin înfrângerea taberelor de bandiți in lupta si apoi construirea unui depozit pe acel teritoriu.
Cum îmi invit prietenii sa joace?
Mergi la Profilul meu.
Selectează "Invitații" si apoi "Invita prieteni"
Apoi introdu numele tău (real) si numele si adresa de e-mail a prietenului pe care dorești sa-l inviți.
Apasă "Trimite invitație". Prietenul tău va primi invitația pe e-mail si va avea posibilitatea sa acceseze server-ul imediat!
Cum îmi pot schimba avatarul?
In acest moment, schimbarea avatarului nu este posibila, dar in viitor vom încerca sa implementam aceasta opțiune.
Cum îmi șterg contul de utilizator?
Vă rugăm să accesați „Profilul meu”. Selectați „Șterge contul”. Introduceți parola dvs. curentă și accesați legătura „șterge contul” încă o dată.
Cum mă loghez la joc?
Mergi la „Pagina de pornire” si introdu Numele de utilizator si Parola. Apasă Joaca acum.
Cum obțin licențe de construcție?
Poți obține licențe de construcție cumpărându-le de la negustor sau castigandu-le in urma eliberării unui sector vecin, prin înfrângerea taberei sefului de bandiți.
Cum pot adăuga alți utilizatori in lista de prieteni?
Pentru a adăuga pe cineva in lista de prieteni, selectează numele jucătorului in chat si apoi selectează „Adaugă prieten”. Alternativ, poți selecta „Adaugă prieten” in lista de prieteni si scrie numele jucătorului. După ce trimiți cererea, prietenul va primi un mesaj in joc pe care va trebui sa-l valideze. In scurt timp după validare, acesta va apărea in lista ta de prieteni.
Cum pot fonda o breasla?
Opțiunea de a fonda o breasla va fi posibila începând cu nivelul 17.
Poți fonda o breasla astfel:
1. Construiește Casa breslei.
2. Selectează din meniu iconița „Scut”.
3. Selectează „Fondează breasla”.
4. Introdu numele, eticheta si (daca este necesar) informații adiționale.
5. Confirma.
Felicitări ! Ai fondat prima ta breasla si o poți administra selectând iconița „Scut”.
Cum pot ieși din joc?
Poți ieși din joc prin închiderea browserului, ca sa nu fii delogat. Sau, pentru mai multa siguranța, poți selecta „Închide jocul” din meniul Opțiuni, apoi „Delogheaza”, ca sa te întorci la pagina de start.
Cum pot schimba limba jocului?
Limba jocului nu se poate schimba.
Cum pot schimba parola?
Pentru a schimba parola, mergi la Profilul meu si selectează „Schimba Parola”.
Urmeaza instructiunile.
Cum salvez progresul in joc?
Settlers Online este un joc browser de generație noua, care salvează automat progresul jocului.
Cum scriu in chat?
Selectezi spațiul gol din chat si scrii mesajul tău. Cant ai terminat de scris, apeși Enter pentru a trimite mesajul.
De ce trebuie să adaug alți jucători in lista de prieteni?
Oricine se află in lista ta de prieteni te poate vizita sau ajuta cu cadouri sau asistentă.
Drumurile arata bine, dar niciunul dintre coloniști nu le folosește.
Pentru moment, drumurile sunt doar de decor si nu au nici un efect asupra coloniștilor sau a producției.
Exista anumite comenzi pe care le pot folosi in chat?
Exista numeroase comenzi despre care poți afla mai multe daca le introduci in chat/ajutor. Ai aici o lista scurta cu cele mai importante comenzi:
• /help = arata toate comenzile disponibile
• /join chat global-numarul canalului = modifica canalul de chat global
• /w nume de utilizator space = deschide un canal privat
• /ignoreadduser nume = introduce un utilizator pe lista de ignore
Exemplu:
Utilizatorul XY deranjează canalul de chat si dorești sa-l introduci in lista ta de ignore?
Pentru a nu-i mai primi comentariile, comanda trebuie sa arate așa: /ignoreadduserXY
• /ignoreremove username = șterge un utilizator din lista de ignore
Exemplu:
Te-ai impăcat cu utilizatorul XY prin canalul privat si acum dorești sa-l scoți din lista de ignore?
In acest caz, comanda va arata așa: /ignoreremoveuserXY
• /report username motiv = raportează un utilizator care incalcă regulile
Exemplu:
Utilizatorul XY incalcă regulile introducând mesaje spam in chat iar tu vrei sa faci ceva in aceasta privința?
Daca dorești sa raportezi acest lucru administratorilor, comanda va arata așa : /report userXY introduce spam in chat
In locul jocului nu vad decât o pagina goala. De ce?
In cele mai multe cazuri, această problemă apare atunci când un joc Ubisoft a fost folosit incorect in trecut. In alte cazuri, faptul că vezi o pagină goală se datorează plugins-ului NoScript.
Jocul se derulează prea încet pentru mine; exista vreo modalitate de a grăbi jocul?
Nu, viteza jocului nu poate fi mărita, dar iți poți îmbunătăți producția, prin asistentă sau prin mărire din când in când.
Mina mea a dispărut!
Odată ce minele se epuizează, ele devin instabile si se prăbușesc. Geologul tău poate căuta filoane noi (ceea ce durează, desigur).
Nu mă pot loga, sau am probleme. Ce trebuie sa fac?
Te rugam contactează Echipa de Suport.
Completează formularul de contact si apasă Trimite. Un reprezentant te va contacta in 48 de ore.
O, nu! Am pescuit prea mult si acum nu mai am pești!
Poți fabrica mâncare pentru pești in depozitul de provizii si iți poți creste stocurile de peste. Apoi trebuie doar sa le așezi in locurile de pescuit pentru a avea peste din nou.
Pot cumpăra nestemate?
Da, poți cumpăra nestemate din magazin.
Pot utiliza culoarea albastra in chat?
In chat, vei intalni in mod constant utilizatori care folosesc culoarea albastra si abrevierea BB_ înaintea numelui de utilizator; acest fapt indica un administrator, adică angajat al Blue Byte sau Ubisoft.
Primesc coloniști noi la intervale fixe de timp?
Primești cate un colonist o data la 15 minute, daca ai destul spațiu pentru ei. Pentru a mari capacitatea de locuire, poți construi locuințe noi sau le poți upgrada pe cele existente. In bara de sus a ecranului, poți vedea care este limita actuala.
Primesc un premiu daca imi invit prietenii sa joace?
DA! Daca prietenul pe care l-ai invitat achiziționează ceva de la Negustor, vei primi 200 de Nestemate!
Nota: Acest lucru nu este valabil pentru nestematele din tutorial.
Resursele mele se epuizează! Trebuie sa le cumpăr sau le măresc?
Nu te îngrijora; toate resursele se măresc si poți descoperi noi depozite, cum ar fi cele de piatra, etc.; la fel se întâmpla cu minele.
Sunt singur pe insula mea?
Da, ești singur pe insula, in afară de câteva tabere de bandiți care au ocupat teritoriul si încearcă sa-ți oprească extinderea. Dar nu-ți fă griji; nimeni nu te va ataca in propria ta așezare. Insula inițială este refugiul tău in lumea Settlers.
Unde ajung obiectele cumpărate de la negustor?
Vei găsi obiectele cumpărate in meniul Stea.
Unde pot găsi informații referitoare la versiunea browserului meu?
Unde pot raporta erori sau viruși in joc?
Poți raporta erori sau viruși pe forumul nostru.
Poți contacta Echipa de Suport daca ai nevoie sa suport tehnic sau pentru alte întrebări.
Unde pot updata flash player-ul?
Unde pot vedea conținutul mailurilor de pradă pe care le-am acceptat?
In meniul Stea poți găsi orice pradă obținută si acceptată după o bătălie câștigată împotriva unei tabere de bandiți.
Updateaza-ti computerul
Why didn’t I receive a newsletter?
Newsletters with voucher codes are sent to active players from time to time. Check the list below to make sure you'll receive our email newsletter:
- Be active
Did you play at least once during the last 3 months?
- Have a valid email address
Is your email address still valid?
Check it under "My Profile". You'll find the opportunity to change it there or a link to the provider you registered with (i.e. Facebook, Uplay).
- Have a verified email address
You can only subscribe to our newsletter if your email address has been verified. Please check the newsletter section at the "My Profile" page.
- Check the newsletter subscription
Check if you have ticked the checkbox to receive newsletters at the "My Profile" page / newsletter section.
- Check your Spam folder
Sometimes newsletters can be categorized as spam by mistake. Check your spam folder carefully before emptying it.
If your email address is valid and you are subscribed to the newsletter, but still haven't received a mail when other players did, please contact our support with a web ticket.